UDSTYR UDOVER STANDARD
• Yoshimura R11 EEC-godkendt slip-on
• Nummerpladeholder
• Bremsegrebsbeskytter
• Koblingsgrebsbeskytter
• 5 års garanti
Registrering | A / A2 |
Farve | Blå, Sort og Hvid |
HK V/OMDR. | 95HK / 7.800 (48HK – A2) |
Moment v/omdr. | 92NM / 6.500 (76NM – A2) |
EU Norm: | 16,4 |
KØREKLAR VÆGT | 214 kg |
Garanti | 5 ÅR |
Modelår | 2022 |
UDSTYR UDOVER STANDARD
• Yoshimura R11 EEC-godkendt slip-on
• Nummerpladeholder
• Bremsegrebsbeskytter
• Koblingsgrebsbeskytter
• 5 års garanti
GSX-S950 M2 YOSHIMURA
ENEMY OF THE STATE
-Er navnet på en film som passer meget godt til overskriften til den nye GSX-S950. Bare fordi staten har bestemt, at man ikke må køre stor motorcykel, betyder det ikke, at det ikke må se sådan ud!
GSX-S950 har med sin 999cc store motor DNA fra den legendariske GSX-R1000 hvor motoren er tunet til ekstra kraft i bund- og mellemområdet. Den har LCD display fra Katana’en, en 19L tank, frækt ydre samt opdateret elektronikpakke. Så underholdningen ikke bliver mindre.
Er du fyldt 21 og har adgang til et A2 køretøj så kan denne 999cc maskine drosles til 48HK/76NM og igen af drosles til fuld effekt. Uanset hvor turen går hen, giver den nye GSX-S950 underholdning for alle pengene og et bredt smil på læben.
Prøv den gerne hos din lokale SUZUKI forhandler – forventes i butikkerne fra foråret 2022.
Suzuki Traction Control System
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.
Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt.
ABS
Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.
Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.
Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.
Suzuki Low RPM Assist
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.
Køre mode system
Tillader dig at vælge, hvilken mapping din
motor skal køre med. Vælg mellem forskellige
køreprogrammer for forskellige måder at få
leveret effekten.
Motortype | 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC, FI |
Motorstørrelse | 999 ccm |
Boring- og slaglængde | 73,4x59 mm |
HK v/omdrejning | 35kW @ 6,100rpm (48PS) |
Moment v/omdr. | 76 Nm / 3.250 min-¹ |
Transmission | 6-trins |
Sædehøjde | 810 mm |
Akselafstand | 1460 mm |
Frihøjde | 140 mm |
Bremser For | Dobbelt skive ABS |
Bremser Bag | Enkelt skive |
Dæk For | 120/70ZR17M/C (58W) |
Dæk Bag | 190/50ZR17M/C (73W) |
Tankindhold | 19 l |
Køreklar vægt | 214 kg |
Farve | Blå, Sort og Hvid |