DL650XT

DL650XT

DKK 94 999
inkl. Levering 2090,-
Registrering A/A2
Farve Sort, Hvid, Gul
Motortype 2-cylindret, 4-takt
Motorstørrelse 645 cm³
HK V/OMDR. 71 / 8.800
Moment v/omdr. 62 / 6.500
KØREKLAR VÆGT 216 kg
Garanti 5 år
Modelår 2024
brændstofforbrug 23,8 KM/L (4,2 l/100km)
CO2 (g/km) 100

DL650XT

Suzuki V-Strom 650 er en helt speciel model for Suzuki. Det er en af de mest solgte motorcykler fra Suzuki gennem mange år. Motorjournalister verden over kommer ofte med spørgsmålet efter en test eller prøvekørsel – ”Hvad mere har man brug for?!! ”Og dette med god grund. V-Strom 650 kan bruges til det meste:
– Hverdagsbrug uanset vejret.
– Sjov på snoede landeveje eller grusveje.
– Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer.

Suzuki Tracktion Control System.
Suzuki Traction Control System.
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt.

ABS
Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.
Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Dual Throttle Valve
Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

 

Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.

MOTOR
Motortype 4-takt. 2-cylindret. vandkølet DOHC, 90˚ V-Twin
Motorstørrelse 645 ccm
Boring- og slaglængde 81x62,6 mm
HK v/omdrejning 71 / 8.800 (52kW)
Moment v/omdr. 62 / 6.500
Transmission 6-trins
CHASSIS
Sædehøjde 835 mm
Akselafstand 1560 mm
Frihøjde 170 mm
Bremser For Dobbelt skive ABS
Bremser Bag Enkelt skive
Dæk For 110/80R 19M/C 59V
Dæk Bag 150/70R 17M/C 69V
Tankindhold 20 l
Køreklar vægt 216 kg
Farve Sort, Hvid og Blå
EU Norm: 24,4 km/l

Der tages forbehold for fejl/ændringer i billeder, pris og specifikationer uden varsel.