GSX-S1000 M3

GSX-S1000 M3

DKK 139 999
inkl. Levering 2090,-
Farve Blå, grå og Sort
HK V/OMDR. 152 PS @ 11,000rpm
Moment v/omdr. 106Nm @ 9.250 min-¹
EU Norm: 16,4
KØREKLAR VÆGT 214 kg
Garanti 2 ÅR
Modelår 2023
brændstofforbrug l/100km 6,1
CO2 (g/km) 143

GSX-S1000 M3 Yoshimura Edition

GSX-S1000 M3

RAZOR SHARP

GSX-S1000 har DNA fra den legendariske GSX-R1000 hvor motoren er tunet til ekstra kraft i bund- og mellemområdet. Uanset hvor turen går hen,
giver den nye GSX-S1000 underholdning for alle pengene og et bredt smil på læben.

Med et nyt LCD display fra Katana’en, ny 19L tank, fuldt LED lyspakke, re-stylet ydre samt opdateret elektronikpakke bliver underholdningen ikke mindre. Med Suzukis roste Quick shift system (op og ned) og den omfangsrige elektronikpakke er køreturen ikke bare sjov, men også let at tilpasse dine omgivelser og dit kørehumør. Kort og godt er GSX-S1000 et særdeles skarpt våben i 1000cc klassen – ikke uden grund har GSX-S1000 været den mest købte 1000’er i Danmark de seneste 3 år. Med denne nye opdaterede maskine ser vi frem til at dreje nøglen og give bagdækket et hårdt liv.

Suzuki Traction Control System
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt.

ABS
Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.
Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

 

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Køre mode system
Tillader dig at vælge, hvilken mapping din
motor skal køre med. Vælg mellem forskellige
køreprogrammer for forskellige måder at få
leveret effekten.

Quick Shift System
Tillader op- og nedskift uden brug af kobling.

MOTOR
Motortype 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC, FI
Motorstørrelse 999 ccm
Boring- og slaglængde 73,4x59 mm
HK v/omdrejning 112kW @ 11,000rpm (152PS)
Moment v/omdr. 106.0Nm / 9.250 min-¹
Transmission 6-trins
CHASSIS
Sædehøjde 810 mm
Akselafstand 1460 mm
Frihøjde 140 mm
Bremser For Dobbelt skive ABS
Bremser Bag Enkelt skive
Dæk For 120/70ZR17M/C (58W)
Dæk Bag 190/50ZR17M/C (73W)
Tankindhold 19 l
Køreklar vægt 214 kg
Farve Matsort, Grå og Blå
EU Norm: 18,9 km/l

Der tages forbehold for fejl/ændringer i billeder, pris og specifikationer uden varsel.